Bemutatkozás Kereskedőknek Vendéglátósoknak Partnereink Kapcsolat

CÉLUNK: hogy teljes körű szolgáltatással, megbízható, korrekt kiszolgálással álljunk minden meglévő, és leendő Partnerünk rendelkezésére, igényeik maradéktalan, magas színvonalú kielégítése érdekében.

TÖREKSZÜNK: gyors, pontos, rugalmas kiszolgálással, barátságos, közvetlen hangvétellel a Partnereinkkel kialakított kapcsolataink ápolására, fejlesztésére, jövedelmező működés megteremtésével a biztonságos, kiszámítható ellátás biztosítására, mindezek révén piaci jelenlétünk további növelésére, jó hírnevünk megerősítésére.

Cégünk elődje 1994-ban alakult Tapolcán, családi vállalkozásként. A folyamatos fejlődés, bővülés eredményeképpen 2005 áprilisában átalakultunk, s ezzel együtt Győrött egy új névvel, kibővült termékkörrel- és szolgáltatásokkal jelentünk meg a piacon, TEXTIL-PROFI Bt. néven.

Fő profilunk minőségi ágynemű és asztalnemű alapanyagok importja, ezekből különféle textiltermékek gyártása, forgalmazása a kiskereskedelmi üzletek, intézmények (bölcsődék, óvodák, gyermektáborok, stb.), közületi vásárlók (idősotthonok, E.Ü. intézmények, stb.), valamint a vendéglátó- és szállodaipar (panziók, hotelek, stb.) számára.

Vállalkozásunk több mint 6 éves tevékenysége, fejlődése, a meglévő Partnereink által már tapasztalt minőség, választék és megbízhatóság, garancia az Ön, s így vállalkozásán keresztül vásárlói, vendégei részére is.

A kiskereskedelmi üzleteket területenként havi túrában ill. megbeszélés szerinti gyakorisággal keressük fel, ezen felül 24 órás futárszolgálatunk is az Önök rendelkezésére áll! Az egész ország területén jelen vagyunk.

A vendéglátó- és szállodaipari textiltermékek szinte teljes választékával állunk az Ön, és Vendégei rendelkezésére. Több mint 150 féle asztalterítő, számos fajta ágynemű, lepedő, valamint frottírtermékek, paplanok, párnák, matracvédők stb. széles választéka várja nálunk. Önnek nincs más dolga, csak hív bennünket, s mi a mintakollekciónkkal „felvértezve” felkeressük Önt, s igényei alapján közösen kiválasztjuk a legmegfelelőbb alapanyagot, amit mi határidőre elkészítünk és leszállítunk Önnek. Mivel a termékeinket mi készítjük, ill. készíttetjük, lehetőség van arra is, hogy termékeink vonatkozásában egyedi, vagy speciális igényeket is ki tudjunk elégíteni (logózás, hímzés, vagy szitázás, speciális méretek, kör- ovál terítők, stb.

Kérdéseivel, észrevételeivel, rendelésével kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeink bármelyikén.

TEXTIL-PROFI - …A NÉV KÖTELEZ!